DINÈšI FICȘI ÎN 24 DE ORE, PE IMPLANTURI DENTARE ASISTATE LASER

Implanturile all-on-4/6 cunoscute sub denumirea de dinÈ›i ficÈ™i în 24 de ore îi permite pacientului să se bucure de o dantură nouă È™i completă într-o singură zi. În mai puÈ›in de o zi, pacientul primeÈ™te dinÈ›i ficÈ™i perfect funcÈ›ionale, cu care poate mânca, vorbi, zâmbi fără niciun disconfort.

All-on-4/6 sunt acele lucrări protetice care se fixează prin înÈ™urubare pe implanturile dentare inserate în cavitatea bucală a pacientului.

Doctor Check-Up_edited.png

Când se recomandă procedura?

În caz de edentaÈ›ie totală (absenÈ›a tuturor dinÈ›ilor)

​

În cazul în care ai pierdut marea majoritate a dinÈ›ilor

​

În cazul în care se vor pierde dinÈ›ii datorită complicaÈ›iilor cariilor dentare

Pacienților purtători de proteze totale

​

Pacienților care suferă de boala parodontală și ai căror dinți nu pot fi recuperați

Klinika1_small.jpg

DinÈ›i ficÈ™i în 24 de ore

Această procedură de DinÈ›i ficÈ™i în 24 de ore se realizează în clinică noastră asistată laser, astfel disconfortul È™i durerea sunt estompate iar inflamatia postoperatorie este diminuată la minim, prin alegerea acestei tehnici inovatoare de inserare a implanturilor. La finalul intervenÈ›iei medicii noÈ™tri aplică terapia de biostimulare cu laserul, ceea ce determină ca predictibilitatea unui rezultat excelent să fie sporită.

​

Procedura de dinÈ›i ficÈ™i pe implanturi dentare asistate laser presupune ca imediat după inserarea implanturilor să fie aplicată o lucrare provizorie fixă cu coroane, pentru ca pacientul să nu fie deranjat estetic. Această lucrare rămâne fixată 3-6 luni, atât timp cât este nevoie pentru a avea loc procesul de osteo integrare.

LA CLINICA DEOS GLOBAL DENTAL, ÎN CADRUL INTERVENÈšIEI DINÈšI FICȘI ÎN 24 DE ORE VEI PRIMI:

Implanturi fără durere

Lucrare fixă provizorie, total funcțională și estetică in 24 de ore după inserarea implanturilor

Lucrare finală după 3-6 luni

Un zâmbet Deosebit în 24 de ore